Jak by se změnilo tvoje podnikání, kdyby získalo:
NEOMEZENÝ ZDROJ KONTAKTŮ
ZDARMA
Je to jen NEREÁLNÁ POHÁDKA?
Nebo snad BÁJNÝ MÝTUS?
Holý NESMYSL?
PODVOD?
Zatímco teď často
DRAZE HLEDÁŠ ZÁKAZNÍKY...
Zkoušíš stále nové postupy a trendy, ale zákazníci se k tobě nehrnou?
Trávíš spousty času oslovováním nesprávných lidí?
Tvoříš obsah, který se líbí, ale prodeje váznou?
Buďto budeš DÁL BOJOVAT O POZORNOST
mezi všemi ostatními nabídkami a jen se tím dál unavovat, vysilovat a mořit...
Nebo otevřeš SVOU VLASTNÍ ZLATOU BRÁNU
která bude zářit a přitahovat pozornost těch správných lidí, kteří od tebe rádi nakoupí.
V čem se ale ukrývá ten
UTAJOVANÝ HÁČEK
aby KONTAKTY přišly ZARARMO?
Není to žádný podvod, trik ani žádný nesmysl.
Prostě necháš lidi, kteří daný problém řeší,
zaplatit za produkt, který je na cestě k vyřešení problému posune.
Tento příjem ti pokryje náklady na reklamu,
a často ještě dříve, než ti Facebook strhne platbu kartou.
Firmy které neví o ZLATÉ BRÁNĚ
Tady se vymýšlí kampaně, připravují nové běhy produktů a spouští na určitý čas reklamy.
Když jim dojde elán, chuť, energie nebo peníze, obrat firmy se propadá, někdy až k 0.
Firmy které mají
ZLATOU BRÁNU
Tady Zlatá brána přivádí nové potencionální zákazníky zadarmo a ještě navíc přináší zisk.
20% pozornosti věnují udržování a ladění Zlaté brány, 80% pozornosti pak vkládají do ziskových prodejů a tvorby návazných produktů.
A pokud daný měsíc nedělají NIC, tak jim stejně Zlatá brána přinese nové potencionální zákazníky a uzavře prodeje a firma končí v plusu.
Hodně lidí to ZNÁ,
spousta lidí to ZKOUŠÍ,
ale MÁLOKOMU TO FUNGUJE!
Pokud máš i ty některý z nejčastějších potíží v získávání zákazníků, jako je např:
- Nedaří se ti zaujmout svým tématem lidi, i když...ti okolí říká, jak to je skvělé, krásné a z drahé reklamy máš sotva pár kontaktů v databázi, několik likes a komentář tam nikdo nepřidal.
- Sbíráš kontakty, kterým nic neprodáváš, vždyť...musíš dát nejdříve hodnotu a musí tě poznat, aby si později od tebe mohli nakoupit..
- Tvoříš obsah, který dokáže zaujmout a získat kontakty, ale...nedokážeš prodat produkt v potřebném rozsahu, aby se cena za kontakt brzy vrátila a získávání kontaktů nebylo ve ztrátě.
- Zákazníci nekupují tvoje další produkty, protože...mají procit, že svůj problém zcela vyřešili, ale jenom ty víte, že je to pouze první krok a přeješ si jim prodat další produkt, který ale oni nechtějí
- Měsíce fungující systém se najednou propadl do ztráty...a tobě se nedaří dosáhnout opět Bodu zlomu, aby nebylo nutné získávání nových kontaktů dotovat z jiných zdrojů.
Co udělat, aby Zlatá brána fungovala?
Funkční systémy Zlaté brány obsahují kombinaci klíčových parametrů,
která není na první pohled zvenku vidět:
- 1Poutavý a jasně pochopitelný Magnetický háčekkterý zaujme pozornost a už člověka nepustí.
- 2Vstupní produkt, jehož název říká vševyvrací nejčastější námitky, motivuje k akci a netrvá měsíce
- 3Prodává něco navíc, které zákazník musí mítcož zvyšuje průměrnou výši objednávky
- 4Automatická zákaznická péčeco umocňuje pozitivní pocit z produktu a vede zákazníka za ručičku
- 5Ziskové produkty, které na sebe navazujía plynule posouvají zákazníka na jeho cestě za vyřešením jeho problému jeho vlastním tempem
Jak funguje vyladěná Zlatá brána?
Teď už víš vše, ale...
Zlatá brána není to, že sbíráš kontakty na vstupní stránce
a tento sběr kontaktů dotuješ penězi z jiných zdrojů.
Zlatá brána je to, že investuješ 1000 Kč do reklam
a zpátky se ti obratem vrátí 1000 Kč a více.
Mám oproti tobě jednu nefér výhodu:
Navrhuji, kontroluji, stavím, ladím, provozuji a sám udržuji stovky Zlatých bran.
Těch skutečných Zlatých bran, které jsou funkční a ziskové.
Spravuji více než 60 aktivních reklamních účtů,
s objemem investic do reklam více než 200 milionů Kč ročně.
Týdně jsem v kontaktu s několika marketingovými experty Facebooku,
se kterými ladíme strategie, postupy a možná vylepšení efektivnosti reklam.
Provedl jsem tvorbou Zlatých bran něco málo přes 600 klientů,
kteří se společně shodují na jedné věci:
Vyladit Zlatou bránu není prd@l...
To, co se mnou potom klienti sdílejí je to, že:
Není skvělejší podnikatelský pocit, než
KDYŽ TI PŘICHÁZÍ PENÍZE
NA ÚČET SAMY
Proto já,
POŘÁDÁM
výhradně pro podnikatele, kteří mají rozjetý business
a v online chtějí více vydělávat díky reklamě na Facebooku
ONLINE WORKSHOP
Zlatá brána a Facebook reklama
Na kterém máš možnost získat
osobní vedení, marketingová doporučení,
naučíš se dovednosti pro sestavování Zlaté brány,
a nastavování + vyhodnocování efektivních FB reklam
na svých vlastních projektech.
- Chybí ti zkušenosti, jak vytvořit svou zlatou bránu?
- Jsi ztracen v nastavování efektivní FB reklamy?
- Lámeš si hlavu nad tím, jak zjistit která reklama ještě vydělává?
- Přemýšlíš nad tím, jak reklamu ještě více optimalizovat?
- Bere ti nastavení, vytvoření a statistika reklam příliš tvé energie a času?
- Nevíš, jak navrhnout své portfolio produktů, aby se více prodávaly?
Spolupracuj se mnou online, z pohodlí svého domova a
vytvoř svou efektivní Zlatou bránu a nastav si své reklamy násobně rychleji.
Co všechno získáš?
Online svobodu
Naplánování
Interakci
Opravy
Zacílení
Záznam
Mentora
Pohled zvenčí
Raketový start
Pro koho to je?
Máš rozjetou platformu pro online podnikání, máš web, umíš ho editovat, znáš základní pojmy, využíváš sběr kontaktů, automatickou fakturaci a máš vlastní online produkty?
Používáš MioWeb nebo web s marketingovými nástroji, jako jsou odpočty a omezení stránek s vynucením zadání e-mailu?
Používáš SmartEmailing nebo jinou aplikaci na sběr kontaktů, které ti umožňuje automatické odesílání e-mailových zpráv a SMS?
Používáš Fapi nebo SimpleShop pro automatickou fakturaci, přijímání plateb a doručování zakoupeného online obsahu?
Pak je to i pro tebe...
Pro kolik to bude lidí?
pouze
Proč jen pro tak málo osob?
Michaela Patíková, instruktorka, která zdravý pohyb a jeho vnímání bere jako hru, kde není poražených.
Zuzana Riháková, Ako presunúť peniaze z hlavy do peňaženky", osobný kouč.
Jak bude online workshop probíhat?
Ne všichni mají čas na práci na svém projedu v běžné pracovní době, a tak jsem se rozhodl nabídnout variantu vícedenního online workshopu v dopoledních hodinách pro ty, kterým vyhovuje práce v tento čas, nebo ve večerních hodinách pro ty, kteří uloží děti a pak mohou pracovat na svém projektu, a nakonec i variantu jednodenního intenzivního online workshopu pro ty, kteří nejraději pracují tak, že si vyhradí celý den na práci a odstraní všechna ostatní vyrušení.
CELODENNÍ
(3x 2,5hod)
Do zahájení zbývá
Celodenní online workshop bude probíhat formou konferenčního hovoru aplikace Zoom, do kterého se připojí všichni účastníci.
Výuka bude probíhat ve skupině v jednom dni, ve 3 samostatných blocích o délce 2,5 hodiny.
Po 14 dnech proběhne kontrolní den, na kterém představíte svá čísla a obržíte mou osobní zpětnou vazbu a tipy pro vylepšení Zlaté brány.
PONDĚLÍ 23. 9. 2024
Od 9:00 do 20:00
+ 4h kontrolní den
PONDĚLÍ 07. 10. 2024
Od 9:00 do 13:00
TŘÍDENNÍ DOPOLEDNÍ
(3x 2,5hod)
Do zahájení zbývá
Třídenní online workshop bude probíhat formou konferenčního hovoru aplikace Zoom, do kterého se připojí všichni účastníci.
Výuka bude probíhat ve skupině ve třech dnech, vždy v samostatném bloku o délce 2,5 hodiny.
Vždy v dopoledních hodinách.
Po 14 dnech proběhne kontrolní den, na kterém představíte svá čísla a obržíte mou osobní zpětnou vazbu a tipy pro vylepšení Zlaté brány.
PONDĚLÍ 30. 9. 2024ÚTERÝ 1. 10. 2024STŘEDA 2. 10. 2024
Vždy od 9:00 do 11:30
+ 4h kontrolní den
STŘEDA 16. 10. 2024
Od 9:00 do 13:00
TŘÍDENNÍ VEČERNÍ
(3x 2,5hod)
Do zahájení zbývá
Třídenní online workshop bude probíhat formou konferenčního hovoru aplikace Zoom, do kterého se připojí všichni účastníci.
Výuka bude probíhat ve skupině ve třech dnech, vždy v samostatném bloku o délce 2,5 hodiny.
Vždy ve večerních hodinách.
Po 14 dnech proběhne kontrolní den, na kterém představíte svá čísla a obržíte mou osobní zpětnou vazbu a tipy pro vylepšení Zlaté brány.
PONDĚLÍ 7. 10. 2024ÚTERÝ 8. 10. 2024STŘEDA 9. 10. 2024
Vždy od 19:30 do 22:00
+ 4h kontrolní den
STŘEDA 23. 10. 2024
Od 18:00 do 22:00
1. BLOK
- 1Ve skupině si vzájemně krátce představíte své Zlaté brányBěhem max. 5 minut představíte ostatním účastníkům online workshopu svou vstupní stránku, děkovací stránku za zadání kontaktu, objednávku vstupního prodeje (pokud ji máte zařazenou), děkovací stránku za potvrzení kontaktu, kampaňovou prodejní stránku s časově nabídkou, objednávkovou stránku (pokud není objednávka na prodejní stránce) a děkovací stránku za nákup.
- 2Individuální zpětná vazba na vaši zlatou bránuObdržíte zpětnou vazbu na svou zlatou bránu ode mě osobně a ostatních účastníků online workshopu v délce max. 20 minut. Projdeme si nejčastější chyby při vytváření Zlaté brány, zkontrolujeme logiku vaší Zlaté brány a budu vám pokládat doplňující dotazy pro vyladění vaší Zlaté brány k vyššímu výkonu. Nemusíte si dělat poznámky, bude k dispozici záznam z celého online workshopu.
2. BLOK
- 1Založení a kontrola účtu pro reklamuSpolečně založíme Facebook účet pro reklamu (pokud jej ještě nemáte) a zkontrolujeme jeho nastavení.
- 2Určení hlavní emoce celé Zlaté brány a reklamUrčíte si hlavní emoci, kterou chcete vzbudit v návštěvníkovi, kterou musí vzbuzovat každá část vaší Zlatá brány včetně reklamy.
- 3Jak vytvořit kreativuUkážeme si, kde a jak hledat grafiku s emocí pro reklamu a kde všude by se měla tato grafika objevit.
- 4Vytvoření reklamy krok za krokem s vašimi dotazyKrok za krokem vám ukážu postup, jak vytvořit svou reklamní kampaň, sady reklam a reklamy v různých variantách, abyste mohli získat představu o tom chování lidí a tom, která z reklam je nejvíce efektivní. Přitom se můžete v průběhu ptát na otázky které máte při zadávání reklam.
3. BLOK
- 1Jak měřit výkonnost Zlaté brány a reklamyNaučím vás postupy a strategie, jak změřit a spočítat výkonnost vaší Zlaté brány a reklam, abyste neplatili zbytečně za to, co vám nepřináší nejvyšší zisk.
- 2Individuální měření výkonuBěhem max. 5 minut si v praktické části vyhrazené jen pro vás sami spočítáte výkonnost své Zlaté brány a reklam pod mým vedením, abyste se ke svým číslům dostali kdykoliv to budete potřebovat.
- 3Jak vyhodnotit efektivní reklamyPředám vám tajemství efektivního marketingu, protože ne vždy je efektivní vypínat reklamy, které jsou na první pohled dražší než jiné.
- 4Individuální vyhodnocení efektivityPrakticky si vyzkoušíte výpočet efektivity reklamy pod mým dohledem a během max. 10 minut zjistíte potřebná čísla a vypnete neefektivní reklamy, abyste si to zažili na vlastní kůži a mohli efektivně optimalizovat své reklamy sami každý den.
KONTROLNÍ DEN
- 1Odpovědi na vaše otázky po 14. dnech od spuštění Zlaté brányZískáváte možnost ptát se nad svými reálnými čísly a společně se mnou zjistit slabá místa vaší Zlaté brány
- 2Individuální zpětná vazba k funčnosti vaší Zlaté brányBěhem max. 10 minut vám na základě vašich reálných dat zhodnotím a dám zpětnou vazbu pro zlepšení výkonu vaší Zlaté brány.
- 3Tipy pro zvýšení ziskuPodělím se s vámi o své triky, které používám ve svých Zlatých branách pro násobení zisku.
Co potřebuješ?
- Připravený svůj projekt a vytvořenou Zlatou bránuprotože bez přípravy to rozhodně nepůjde.
- Rychlé připojení k internetuprotože budeme sdílet obrazovku, pracovat online na vašem webu a k tomu ještě hovořit.
- Chuť a ochotu učit se nové věciprotože ne vše budu tvořit za vás. Mým cílem je naučit vás samostatné práci na vašich online projektech s minimem cizí pomoci.
Co není v ceně?
- Individuální konzultace nad rámec rozvrhu online workshopuprotože není v mých časových možnostech individuálně odpovídat na dotazy mimo tento online workshop. Ale je možné objednat si individuální konzultaci
- Nepřetržitá podpora 24/7protože není v mých silách poskytovat tuto nepřetržitou podporu všem klientům, kteří se zúčastnili některého z mých workshopů nebo se kterými spolupracuji
Na kolik peněz tento workshop přijde?
11,5 hodiny jednorázové individuální marketingové konzultace
vyjde na:
67 712 Kč
Díky synergii skupiny za stejný čas 11,5 hodiny
získáš hodnotu jiných úhlů prodeje a pohledů zvenčí
zdaleka převyšující tuto částku.
Kdybychom spolupracovali dlouhodobě,
samozřejmě dávám výhodnější hodinovku a
11,5 hodiny konzultací by tě vyšlo na:
44 712 Kč
Ale workshopy dělám proto, aby byly co nejdostupnější všem,
proto zaplatím 50% ceny za tebe
a 11,5 hodiny na společném workshopu tě vyjde:
jen na
22 356 Kč
To je více než férová cena,
která se ti jako investice obratem brzy vrátí.
Přihlásit se je možné již jen