Jak na prodejní web 3. SmartEmailing založení účtu

  Vyzkoušení webu už máme za sebou. Líbili se Vám editační vlastnosti MioWebu? Dnes se podíváme na další součást soukolí prodejního webu SmartEmailing, aplikaci která tvoří druhou část systému SmartSelling. Založení účtu je na 30 dní zdarma, takže Vám v testování nic nebrání. SmartEmailing můžete využít pro snadné posílání hromadných emailů nebo SMS, na správu kontaktů, které máte ve své firemní databázi. Údaje ze...

Smartemailing formulář na mioweb

Jak na prodejní web 5 – SmartEmailing – Vložení formuláře do MioWebu

Co je to SmartEmailing už víme. Najděte si proto Vaše přihlašovací údaje, protože dnes opět půjdeme přímo k tvorbě. Minule jsme si ukázali jak se tvoří ve SmartEmailingu formulář. SmartEmailing dokáže vytvářet nejen statické formuláře, ale i formuláře vyjížděcí, které nezabírají místo na stránce a jsou nenápadně ukryté u jejího spodního okraje. Mít odkaz na formulář je fajn, ale jeho hlavním posláním...

Smartemailing vytvoření formuláře

Jak na prodejní web 4 – SmartEmailing – Jak vytvořit formulář

Účet do aplikace SmartEmailing už máme založený od minula. Najděte si proto Vaše přihlašovací údaje, protože dnes opět půjdeme přímo k tvorbě. SmartEmailing ukládá kontakty do databáze. V této databázi jsou uložené pouze unikátní kontakty. Každému formuláři je přiřazen seznam kontaktů. Po vyplnění formuláře uživatelem se jeho email uloží do databáze, tedy pokud v ní ještě není a také do seznamu kontaktů. Pokud se nám...

Blog email pro podnikani

Email pro podnikání? Návod jaký zvolit

Email pro podnikání nebo osobní – proč do toho rýpat! Při pohledu na kontaktní údaje na mnoha webech, které jsem v poslední době navštívil mě zajímalo, proč vlastně mají lidé na svých webech používají jako email pro podnikání schránky na @seznam.cz nebo  @gmail.com i přesto, že provozují  svůj web na své vlastní zakoupené doméně. Nejčastější odpovědí bylo, že jejich email jejich známí znají, nebo...

MioWeb sleva 25%

Upozornění MioWeb – 25% sleva

Upozornění na 25% slevu na MioWeb Pokud máte po mých předchozích příspěvcích už vyzkoušenou demoverzi MioWebu a uvažujete o jeho pořízení, tak máte jedinečnou příležitost. Právě totiž do neděle probíhá slevová akce -25%. Nezmeškejte svou šanci zakoupit si MioWeb se slevou 25% !

SmartEmailing žhavé trendy 2016 online vysílání

Žhavé trendy v email marketingu pro rok 2016

Možná jste to již slyšeli. Ale pro jistotu, kdyby ne. Chystá se dlouho očekávané online vysílání, které tu bývá maximálně jednou za rok a proto by bylo škoda ho propásnout. Proč také, vždyť je zdarma 🙂 Co se dozvíte? 8 žhavých trendů v email marketingu pro rok 2016 3 dokola se opakující chyby českých firem pár (2) tajných...

MioWeb

Jak na prodejní web 2. MioWeb 2.0 video průvodce demoverzí

  Co to je redakční systém WordPress jste měli možnost zjitit z odkazů v prvním díle. Nyní je čas představit si šablonu MioWeb 2.0. MioWeb je šablona pro redakční systém WordPress. V prvních verzích byla podobná jiným šablonám pro WordPress s velmi malými možnostmi grafického přizpůsobení. Ale to, co MioWeb 2.0 výrazně odlišuje od standardních šablon do Wordpressu, je intuitivní grafický editoru....

Jak jednoduše prodávat obsah na Vašem webu pomocí FAPI

Ke službě FAPI se nelze připojit (kód 001).
Cannot establish a connection to the server.

Jak na prodejní web 1. Představení možností

Pokud se rozhodneme vytvořit pro své podnikání webové stránky, máme v podstatě na výběr jednu ze tří možností: Pokud máme dostatek peněz, tak si necháme web kompletně vyrobit na zakázku. Výhody jsou jasné: nemusíme se o web starat, dostaneme systém na klíč, a pokud chceme, tak i za pravidelnou platbu můžeme nechat web aktualizovat, udržovat a spravovat. Dále je tu možnost, že si svůj...

Testování www stránky na rychlost

Dnes se podíváme na zoubek testování. Není totiž nic horšího, než čekat na natažení stránky krutých 20 sekund, když stojíme na zastávce na autobus. Ano je to tak. Na mnohé stránky na webu jejich autoři vkládají fotografie tak, jak je stáhnou z jejich fotoaparátů a nezřídka se tak potkáme s gigantickými obrázky o rozměrech 4000x 4000 pixelů namačkané do oblasti stránky desetinové velikosti. Proč to ti lidé...